10 تا از بهترین رستوران‌های دبی

معرفی ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های دبی برای چشیدن طعم‌های خاص

با توجه به افزایش چشمگیر مسافران و بازدید کنندگان از دبی طیف غذاهای آنجا در سال‌های اخیر به طرز فوق العاده‌ای دچار تغییر و تنوع شده و رشد چشمگیری داشته و رستوران‌های آنجا به طرز هوشمندانه‌ای شاهد حجم زیادی از جمعیت هستند. رستوران‌های دبی همچنان مرزهای آشپزی مدرن را جابجا می‌کنند، با این حال، اگر فقط برای مدت کوتاهی به این شهر سفر می‌کنید، تلاش برای بازدید از بهترین رستوران‌های دبی یک تلاش بی‌ثمر است. این راهنما، آشنایی شما با  ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های دبی است و نوید انتخابی را می‌دهد که نه از نظر طعم بلکه در فضا، خدمات و جمعیت به شما ارائه می‌شود

نوع غذای سروی رستوران‌های دبی

هر کدام از رستوران‌های دبی انواع غذاهای متفاوتی دارند. با مراجعه و بازدید از این رستوران‌ها، شما شاهد هرنوع از غذاهای بین المللی، خاورمیانه‌ای و طعم و تکنیک‌های خاص سرو آن‌ها خواهید بود.

اغذیه فروشی برادران اورفالی

این رستوران که اخیراً به عنوان رستوران شماره یک خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شده است، از اولین رستوران‌هایی است که باید در دبی به آن مراجعه  کرد. این رستوران توسط سه برادر سوری، محمد، وسیم و عمر اورفالی اداره می‌شود، بیانگر عشق به غذا است. مشخص کردن نوع غذاها در این رستوران غیرممکن است. برخی از غذاها یونانی هستند، برخی دیگر با الهام از فرهنگ آسیایی و بسیاری از غذاهای خاورمیانه سرو می‌شود. یکی از جذاب‌ترین سرویس‌هایی که در این رستوران ارائه می‌شود این است که محمد معروف است به اینکه سر میزها می‌آید و دقیقاً به مسافران توضیح می‌دهد که چرا هر غذا یا ترکیب طعمی در منوی او راه پیدا کرده است.

اغذیه فروشی دبی

استی بای یانیک آلنو

این رستوران که در جزیره منحصربه‌فردی در هتل One&Only The Palm قرار دارد و از ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های دبی محسوب می‌شود، طیف گسترده‌ای از غذاهای کلاسیک فرانسوی ارائه می‌دهد. همچنین در این رستوران منویی با طعم‌های غافلگیرکننده وجود دارد. با توجه به اینکه امروزه، خدمات به اندازه خود غذا در کیفیت یک رستوران نمایشی دارای اهمیت هستند، به نظر می‌رسد این رستوران آن را درست انجام داده باشد. محیط رستوران نیز متفکرانه است، با یک اتاق ناهار خوری با سقف بلند که با آثار هنری تزئین شده است که لحن را برای یک تجربه آشپزی بسیار خاص در آینده تنظیم می‌کند.

نیکو رومیتو

این رستوران دومین رستوران دبی از لحاظ خدمات رسانی و اعتبار محسوب می‌شود، همچنین توسط نیکو رومیتو تاسیس شده که در هتل بسیار لوکس بولگاری قرار دارد. این سرآشپز ایتالیایی مدت‌ها به دلیل غذاهای سبک و سالم‌ لذیذش، با سبکی که روی چربی و کربوهیدرات سبک است، اما دارای طعم سنگین‌تری است، شهرت دارد. رئیس آشپزخانه، جاکومو آمیکوچی همکار ایتالیایی بوده، که غذاهای مدرن ایتالیایی مطمئن و پیچیده ای می‌پزد، که بسیار پیچیده‌تر از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسد، است.

رستوران نیکو رومیتو دبی

المنتهی

المنتهی که در طبقه ۲۷ برج العرب نمادین واقع شده، جایی که یکی از جذاب‌ترین نقاط در کل دبی محسوب می‌شود. برای دیدن بهترین مناظر شهر، می‌توانید یک میز در کنار پنجره از کف تا سقف درخواست کنید. این رستوران به سرآشپزی Saverio Sbaragli، ریشه در غذاهای اروپایی دارد و طعم‌ها و تکنیک‌های کلاسیک فرانسوی به‌طور یکپارچه ترکیب می‌شود. در نتیجه شما با یک منویی از غذاهای متنوع روبرو هستید.

فیلیا

فیلیا با داشتن رستوران‌های موفق در ایالات متحده و باهاما، برند منحصر به فرد آشپزی ایتالیایی خود را در سال ۲۰۲۱ به امارات متحده عربی آورد. فیلیا علی‌رغم اینکه یکی از غذاخوری های جدید شهر است، در حال حاضر یکی از بهترین رستوران‌ها در صحنه رستوران‌های همیشه در حال تحول دبی، شهرت پیدا کرده است. فیلیا با موقعیت خود در دبی غذاهای زیبا و مناظر خیره کننده شهری را ارائه می‌دهد، با این حال، چیزی که آن را متمایز می‌کند مکان یا منوی آن نیست، بلکه تیم اداره کننده آن است که کاملاً توسط زنان اداره می‌شود.

فیلیا با سرآشپز اردنی-فلسطینی سارا عقل، طعم اصیل آشپزی ایتالیایی را ارائه می‌دهد. بر اساس مفهوم قدیمی دستور غذاها که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود، نام رستوران «Fi’lia» (برگرفته از فیگلیا، ایتالیایی به معنای «دختر») از این رویکرد متولد شد. عنوانی مناسب برای قرار دادن یک فرآیند مدرن بر روی غذاهای سنتی و بسیار محبوب ایتالیایی مدیترانه ای.

رستوران فیلیا دبی

ایوزون

جالب است بدانید پس از غروب آفتاب، این مکان به رستورانی شیک تبدیل می‌شود که غذاهای مدرن آسیایی سرو می‌کند. این طرح به زیبایی در اطراف استخر قرار گرفته و این تصور را ایجاد می‌کند که روی آب شفاف شناور است. پیاده‌روی پرپیچ‌وخم روی استخر، راه ورود به رستوران را نشان می‌دهد، جایی که یک بوفه شیک و یک قسمت پر زرق و برق راه راه کنار استخر وجود دارد.

رستوران ایوزون دبی

الحدیره

رستوران باب الشمس کویر ریزورت و اسپا به اندازه ۶۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه دبی فاصله دارد. این استراحتگاه در میان تپه‌های ماسه‌ای پنهان شده و تصویر یک واحد مجزا را برای یک تجربه غذاخوری خوب زیر ستاره‌ها در رستوران زیبای الحدیره می‌دهد. چهارده ایستگاه آشپزی زنده غذاهای اصیل خاورمیانه را ارائه می‌دهند. موزه میراث اماراتی به دلیل آشنایی بیش‌تر با فرهنگ در همین نزدیکی قرار دارد.

ژنگ هیز

سرآشپزهای این رستوران به ایجاد غذاهایی که ارائه مدرن غربی را با طعم‌های قدیمی چینی ترکیب می‌کند، افتخار می‌کنند. این محیط  در «کنار اسکله» کانالی که خود را به تفرجگاه جمیرا مینا سلام می‌پیوندد، فضایی به سادگی معماری باستان  دارد و در عین حال چشم‌اندازهایی از برج العرب و خلیج فارس را حفظ می‌کند.

نوبو دبی

این رستوران مستقر در هتل آتلانتیس، یک مکان مطمئن در هر لیستی از بهترین رستوران‌های دبی است. منوی نمادین، سبک ژاپنی پیشرفته را با تأثیرات عربی ترکیب می‌کند و در عین حال از کلاسیک‌های نوبو مانند ماهی سیاه سرخ شده افسانه‌ای آن که با سس شیرین میسو سرو می‌شود و دم زرد با تکه‌های نازک ژالاپنو روی آن‌ها استفاده می‌شود. منو با یک بوفه سوشی و محیطی شیک، از جمله مناطق خصوصی برای مجالس صمیمی تر تکمیل می‌شود. کلاس‌های آشپزی در دسترس است و به مهمانان این امکان را می‌دهد تا اسرار این رستوران زنجیره‌ای مشهور جهانی را که توسط سرآشپز مشهور جهانی نوبو ماتسوهیسا برای تعریف مجدد غذاهای ژاپنی ایجاد شده است را بیاموزند.

پیرچیک

این رستوران که در انتهای اسکله‌ای بر روی خلیج فارس قرار دارد که برخی از بهترین غذاهای دریایی دبی را ارائه می‌کند. اسکله یک مکان رمانتیک است که از هیاهو و شلوغی دبی دور است و مناظری بکر از خلیج نیلگون فارس را ارائه می‌دهد. از یک شام صمیمی با غذاهای دریایی مدرن اروپایی در فضای باز لذت ببرید. این رستوران در انتهای یک اسکله در هتل باشکوه جمیرا القصر واقع شده است که مهمانان از طریق ریکشا به آنجا منتقل می‌شوند.

رستوران پیرچیک دبی

گزینش ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های دبی

انتخاب تنوع و سبک غذای متناسب با ذائقه‌ی هر شخصی که به دبی سفر می‌کند، از مهم‌ترین چالش‌ها برای هر مسافری است که به این شهر می‌رود. آشنایی با بهترین رستوران‌های دبی، طوری که هم فضا و هم غذای متناسب با هر سلیقه‌ای داشته باشد، می‌تواند د راین زمینه به شما کمک کند تا سفر دل انگیزتری داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها